Edzéseink

PREVENTÍV GERINCTRÉNING

"A tréning kiválóan alkalmas a civilizált (ülő) életmódból adódó gerincpanaszok (hát- és derékfájás, rossz tartás stb.) megelőzésére, megszüntetésére. Lényege a gerinc ízületeinek alapos átmozgatása, a gerinc működésében részt vevő izmok erősítése, nyújtása, a stabilitásért felelős mélyizmok trenírozása, az egyensúly fejlesztése. Nem csupán fejlesztő-gyógyító hatású, hanem tetőtől-talpig mindent megmozgat, erősít, karcsúsít és tökéletesen kikapcsol. A gerinctréning nem csak időseknek és gerincbetegeknek ajánlott mozgásprogram!

Az edzés alapvetően egészséges embereknek összeállított, preventív jellegű tréning, ahol komoly fizikai terhelést kap a törzsizomzat (hát- és hasizmok), a comb- és farizmok, valamint a vállizmok. A különleges gyakorlatsoroknak és a kellemes zenének köszönhetően a fizikai fáradtság mellett mentális kikapcsolódást is nyújt.

A gerinctréning jótékony hatása már az első óra után érezhető, heti minimum egy tornával pedig búcsút is inthet a hát- és derékfájásnak." forrás: gerinckoncepio.hu


M.A.X.

A M.A.X. Training kifejezetten atletikus edzésforma, amely alapvetően saját testtel végzett klasszikus erőfejlesztő és állóképesség fokozó gyakorlatelemekből építkezik. 12 hétre előre rögzített, egyszerű, pörgős gyakorlatokból áll, amellyel a résztvevők rendkívül hatékonyan képesek edzeni és fejlődni. Intervall tréning, ahol 45 másodperc munkaidőt 15 másodperc pihenőidő követ. Az állóképességi edzéselemeket step-lépcsővel illetve step-lépcső mellett hajtjuk végre. Kiváló és zsírégető és alakformáló mozgásforma. Javasolt nőknek és férfiaknak egyaránt, akik szeretik a kihívásokat, fejlődésre és eredményre vágynak.

deepWORK®

 A deepWORK® atletikus, intenzív, ugyanakkor különleges és más ismert mozgásprogramoktól meglehetősen eltérő edzésforma. A gyakorlatok alapja az öt természeti elem és a magas energiaszint! A deepWORK® a jin-jang elvét követve ötvözi a funkcionális tréning mentális és fizikai ellentmondásait. Csoportosan, mindenféle eszköz nélkül végzett holisztikus funkcionális tréning, amelynek kitalálója Robert Steinbacher! Zsírégető, alakformáló, erősítő és állóképesség fejlesztő óra, amely kifejezetten erősíti a törzsizmokat. A deepWORK nemtől kortól függetlenül, bárkinek javasolt tréning.

bodyART

A bodyART egy holisztikus funkcionális tréning, amelyben erőgyakorlatok, gerincbántalmakra javasolt terápiás gyakorlatok, jóga inspirálta ászanák, energetizáló tai-chi, relaxációs technika, légzőtechnikák, valamint a bodyART saját gyakorlatai is megtalálhatóak.Az edzések hatására tartásunk jelentős mértékben javul, izmaink rugalmasabbá, ízületeink lazábbá válnak. A mindennapjainkban több energiánk lesz, koncentrációképességünk megnő, fizikai és mentális határunk kiszélesedik. A bodyART kortól és nemtől függetlenül bárkinek javasolt tréning.

Zsírégető óra

Jó hangulatú, zenére végzett csoportos edzésforma. Az óra során közepes intenzitással dolgozunk, hogy pulzusunk a zsírégetéshez szükséges tartományban maradjon. Ehhez 60-70%-os terhelésre van szükségünk. A zsírégető órákon sokszor használunk valamilyen eszközt: súlyzót,softball-t, fitball-t, vagy gumi kötelet, de akár eszközök nélkül is dolgozhatunk. Ez az óratípus bárkinek ajánlott, kezdők is bátran részt vehetnek rajta.

Tinifitnesz

  • Az órák elsődleges célja a saját testsúllyal végzett gyakorlatkivitelezés helyes elsajátítása, valamint az ízületek körüli izmok megerősítése. Az edzéseken

  • olyan eszközökkel is megismerkedhetnek,mint a rugalmas ellenállások (labdák,gumikötelek), de a TRX kötél használatát is elsajátíthatják.

  • Az órák változatosak, jó hangulatúak, a tinik mozgásigényéhez igazodnak. Nem utolsó sorban a korosztályukban kapcsolatokat, barátságokat kötnek. 

  • 12 éves kortól javasolt.


Dance Aerobic

Tánc, tánc, tánc... Az egyik legideálisabb cardióedzés. A zene vűáltozatos,a funky, a latin, jazz, hip-hop és napjaink legújabb top slágerei diktálják a mozgás ritmusát. A dance óra állóképességet és koordinációs képességet fejlesztő vidám, tánclépésekkel tűzdelt koreografált óratípus, ahol a pulzus végig a zsírégetőtartományban mozog. Ideális azoknak, akik szeretik a dinamikus órákat és szeretnek vagy szeretnének megtanulni táncolni. Ezen az órán biztosan nem unatkozol!

Tabata

A tabata edzésmódszer egy rendkívül hatékony módja a zsírégetésnek és izomtömeg növelésnek. Az órán saját testsúlyos gyakorlatok szerepelnek, számtalan variációban. Az edzésmódszer lényege: 20 másodperc munkaidőt 10 másodperc pihenőidő követ. Egy körben ezt a 20 másodperces munkaidőt ismételjük nyolcszor. Így összesen egy kör 4 aktív percet tölt ki. Ezalatt egy/kettő gyakorlatot használunk. Egy következő körben újabb gyakorlatok következnek. A tabata edzés folyamán a körökből maximum hatot csinálunk. Az órákon való részvételt javaslom mindenkinek, aki szeretne fogyni, szálkásabb izomzatot, állóképességet növelni. Kezdők is jöhetnek bátran, hiszen a gyakorlatok intenzitása, kivitelezése könnyíthető! 

Intervall spinracing

Intervall spinracing Teremkerékpár edzés, időintervallumokkal kombinálva. Az óra alapját a spin racing adja. Ellenben ezen az órán az intenzitást a maximumra csavarjuk, ahol a gyakorlatok kivitelezése időre történik. Változatos intervallumokkal találkozhatsz; 20 mp munkaidő/10 mp pihenő idő, vagy 45 mp munka/15 mp pihenő, esetleg 1 perc munka 30 mp pihenővel. Változatos és motiváló zenékkel, remek hangulatban telnek az órák és itt igazán pörögnek a kalóriák, nem csak az edzés alatt, hanem az azt követő 12/24 órában is!


Cross training

A CrossTraining egy olyan edzés módszer, melyben több sportág mozgásanyagát felhasználva a lehető legtöbb kondícionális képességet fejlesztjük egyszerre illetve felváltva. Ezen képességek a következők: erő, gyorsaság, koordináció, állóképesség, hajlékonyság. Kiemelt hatása az izomzat fejlesztésével párhuzamosan a rendkívül hatékony zsírégetés. Az edzésen találkozhatsz kettlebell-lel gumikötelekkel, medicinlabdákkal, súlyemeléssel, felfüggesztett eszközökkel, plyometrikus gyakorlatokkal, saját testsúlyos-, küzdősport ihlette- , valamint páros gyakorlatokkal.

Személyi edzés

A személyi edzés olyan rendszeresen sportolni vágyó embereknek jelent hosszú távú szakszerű megoldást, akik életmódjukon és életminőségükön a fitnesz segítségével személyre szabottan szeretnének változtatni. Első lépés egy általános állapotfelmérés valamint az edzés céljának közös meghatározása. Személyi edződ segítségével közösen végzitek az edzéseket, melynek során szakszerű útmutatássokkal, hasznos tanácsokkal, és erős motivációval támogat mindvégig, biztosítva az edzések kitűzött céljának elérését. Ilyen edzés célok lehetnek például: a test- és alakformálás, testsúlycsökkentés, izomtömeg növelés, stressz oldás, mozgásterápia, és a jó közérzet megteremtése és megszilárdítása is. Ezen túlmenően átlendít az időről-időre felmerülő esetleges nehézségeken is. A személyi edzés mindenki számára nagyon hasznos, különösen azoknak, akik valamilyen betegségek vagy sérülések kapcsán csak fokozott elővigyázatossággal, személyre szabott mozgásterápiás programmal terhelhetőek. Így például: az elhízás, magas vérnyomás, tüdő asztma, cukorbetegség, ízületi sérülések, gerinc deformitások, idegrendszeri problémák esetén nyújt hatékony, és ugyanakkor teljesen biztonságos megoldást.

TRX

TRX: A TRX egy hordozható, felfüggeszthető funkcionális tréning eszköz, mellyel erődet, egyensúly-érzékedet, hajlékonyságodat, valamint az úgynevezett core izmok stabilitását egyaránt fejleszteni tudod. A fittségi állapot nem számít, bárki elkezdheti! Férfiak és nők kortól függetlenül az aktuális fittségi szintjüknek megfelelően tudnak vele edzeni. Ha nagyon kevés időd van a testedzésre, de mégis szeretnéd elérni a kitűzött célodat (fogyni, erősödni szeretnél, esetleg az állóképességedet szeretnéd növelni). Lényegében olyan ez, mint egy hordozható fitneszterem, mellyel az elvégezhető gyakorlatok száma több százra tehető. Bárhol lehet edzeni vele, legyen az a szabad levegő egy kiadós futás után, vagy egy tornaterem, ahol a bordásfalra rögzítheted. A TRX az összeállított edzéstől függően az erődet és az állóképességedet is egyaránt fejleszti. Használatával stabilizáló izmaid folyamatosan dolgoznak. A szerkentyű ráadásul az intenzív edzésnek köszönhetően felpörgeti az anyagcserét, ezáltal szép esztétikus izmokat fejleszt és hatékonyan csökkenti a testzsírt.

Spinracing

Az említett ellenállásszabályozó gomb miatt bárki elkezdhet spinningelni, kortól és nemtől függetlenül. A kezdők ugyanazokat a gyakorlatokat végzik , mint a középhaladók illetve a haladók csak kevesebb ellenállással és többször a nyeregben végzik a gyakorlatokat és nem abból kiállva! A felsőtest edzése is helyt kap a spinracing órákon, a spinneren végzett fekvőtámaszok és különböző ütemű ès intenzitású karhajlítasok formájàban. Péntekenként 19.00-tól mindig 90 perces spinracing órákon vehet részt bárki aki ki szeretné próbálni a kicsit hosszabb spinracing óra fajtát is. I gény szerint pulzusmérő órák használatàval még inkább személyre szabottabban és kontrolláltabban folyhat az edzés, ami hamarabb hozzásegíti a vendéget a kívánt testforma, testsúly eléréséhez.

Funkciónalis tréning

A funkciónalis tréning napjaink egyik legjobb testfegyvere. Funkciónalisan fejleszt minden olyan képességet amire szükseged lehet, Gyorsaság, erő, állóképesség, izületi hajlékonyság, egyensúly, koordinációs képesség. Mindezt tesszük úgy, hogy a hétköznapi mozgásformákat ültetünk át a sport mozgáskulturájába. Segitségünkre vannak a saját testsúllyos gyakorlatoktól egészen a 3 dimenzióban végzet gyakorlatokig . Ezzel az edzésmódszerrel képes vagy megismerni és átlépni a határaidat. Végezheted egyedűl de akár csoportosan is. Felkészit fizikálisan és mentálisan is a hétköznapok akadályaira. Az edzések mindig változatosak garantált jó hangulattal. Soha nincs két egyforma edzés . Megtanít küzdeni, pozitivan szemlélni és soha nem feladni. 

Pilates-módszer

A precíz és kontrollált mozdulatokból álló edzésprogramot Joseph Hubertus Pilates fejlesztette ki. Manapság sokat ülünk a számítógép előtt, gyakran ugyanabban a kézben visszük a súlyos bevásárlótáskát, mindig az egyik oldalon fogjuk/tartjuk gyermekünket stb., azaz a testünket gyakran egyoldalúan használjuk. Ezek oda vezetnek, hogy a hosszú időn keresztül összehúzódott izom megrövidül és begörcsöl, míg az ellenpárja megnyúlik és legyengül. Az izomegyensúly megszűnése leggyakrabban a mélyen fekvő stabilizáló izmokat gyengíti meg, ezért a mozgató izmok sokszor megpróbálnak stabilizálni, melynek következtében azok sem tudnak optimálisan működni. A tornával a megrövidült izmokat megnyújtjuk és erősítjük a meggyengült szemközti izmokat, megpróbáljuk helyreállítani az izmok természetes egyensúlyát. A pontosan kivitelezett mozdulatokkal kikapcsoljuk a túl aktív mozgató izmokat, lehetővé téve a stabilizálóknak, hogy a legjobban végezzék feladatukat. Az edzésprogram részben talajtornából és emellett eszközökkel végzett (Pilates-karika, softball, fitball, tornabot, gymstick) tornából áll. Az egész testet átmozgatva kiválóan feszesíti azt, szálkás izomzatot formál, fejleszti egyensúlyérzékünket, növeli az ízületek mozgékonyságát, segít testtartásunk javításában, korrigálja a tartáshibákat, erősíti a testtudatunkat. Ellensúlyozza az ülő tevékenység következményeit, miközben a tudatos mozgás alatt ellazulunk, kikapcsolódunk. Alkalmazható szülés utáni vagy időskori erősítésre is, továbbá műtétet követő izomépítésre, de mindenekelőtt kiválóan alkalmas az egészség megőrzésére.

HOTIRON®

  • A HOTIRON® egy egyedülálló súlyzórudas, csoportos, szakképzett edző által irányított edzésmódszer a gyors, ugyanakkor tartós edzéseredmények eléréséhez.

  • Ez egy minőségi edzés, mely folyamatos kihívást produkál a testnek. Rendkivül összetett, erőállóképességfejlesztő óra az egész test számára, ami megnyer szórakoztatásával, változatosságával, biztonságával és nem utolsósorban a kiemelkedő edzéshatékonyságával. Egy nagyon igényes edzés, mind az edző, mind a résztvevők számára.

  • Erő-állóképességi edzés teljes testre, súlyzórúddal végzett csoportos erősítő edzés formájában.

  • Miért HotIron?

  • magasabb a munkavégzés energiaforgalma

  • magasabb utóégető hatás

  • az alapanyagcsere pozitív befolyásolása

  • feszes test kialakulása

  • a szarkopénia megelőzése/mérséklése

  • jobb életminőség különösen idősebb korban

  • hátproblémák kialakulásának megelőzése, megszüntetése

  • izületi problémák kialakulásának megelőzése, megszüntetése

  • teljesítménynövekedés 


Nagymamitorna

  • Az időskori rendszeres torna nagyon fontos napjainkban, célja a mozgásszervi problémák megelőzése és a sérülések utáni felépülés segítsége. Az óra felépítése: Az óra 15 perces bemelegítéssel indul, mely során óvatosan átmozgatják az összes ízületüket, előkészítjük szervezetünket az erősítő részre. Ezt követően 30 percben izmaink erősítésére és a gerincoszlop nyújtására fókuszálunk, figyelve az ízületvédelemre, a helyes testtartásra és az egyensúlyérzék fejlesztésére.

  • Az óra végét 15 perces nyújtó, lazító gyakorlattal zárjuk. A foglalkozás során gimnasztikai labdát, kis súlyokat és erősítő gumiszalagot alkalmazunk. Valamint a mély izmokat kiválóan erősítő Pilates gyakorlatokkal is színesítjük óráinkat.